Obchodné podmienky
- Vznikom internetovej cestovnej
agentúry chceme reagovať na vývojové zmeny tak v celej spoločnosti, ako
aj v oblasti cestovného ruchu. Zaznamenávame stále rastúci počet tých,
ktorí vlastnia PC s pripojením na Internet, zvyšovanie počítačovej
gramotnosti najmä u mladej generácie, snahu prispôsobiť svoj spôsob
života rýchlejšiemu tempu, s využívaním celého spektra technických a
technologických produktov, rozširovanie a skvalitňovanie ponuky
obchodných produktov. Vieme, že klasický predaj v cestovných
kanceláriách má svoje čaro, ale vieme aj to, že nevyhovuje celému
spektru zákazníkov. Predpokladáme, že podiel tých, ktorí budú využívať
pohodlie internetového nákupu produktov cestovných kancelárií bude
rásť. Chceme sa preto zaradiť do tejto formy už existujúceho predaja, s
cieľom ďalej posúvať hranice jeho kvality, atraktívnosti a spôsobov
uspokojovania potrieb zákazníkov.
- Našou ašpiráciou teda je vytvoriť jasnejšiu, prehľadnejšiu a
prístupnejšiu stránku, než je ktorákoľvek z existujúcich. Budeme
oslovovať našich záujemcov len ponukou od renomovaných cestovných
kancelárií, pre ktorých sme autorizovaným predajcom na základe riadne
uzavretej zmluvy o predaji zájazdov. Všetky nami ponúkané cestovné
kancelárie sú riadne poistené a fungujú na slovenskom a českom trhu už
niekoľko rokov. Ponúkané zájazdy u nás zakúpi klient za tých istých
cenových podmienok ako v danej cestovnej kancelárii.
- Celý systém predaja pracuje v
zásade ako rezervačný systém, čo znamená, že cestovná agentúra
Travelnet nevie v momente objednania zájazdu zákazníkom, či je vybraný
zájazd voľný . Túto skutočnosť musí najprv preveriť a až potom potvrdiť
objednávku zákazníkovi. Z pohľadu klienta to súčasne znamená, že môže
poslať ľubovoľný počet nezáväzných objednávok a vyberať si len z tých,
ktoré mu potvrdíme. Pre CA Travelnet z toho vyplýva, že si vyhradzuje
právo odmietnuť objednávky, ktoré sú neúplné a neobsahujú všetky
požadované údaje. Znamená to tiež, že klient, ktorý na potvrdený zájazd
opätovne nereaguje, bude z rezervačného systému vyradený aj bez
odpovedi zákazníkovi. Rezervácia môže byť neúspešná, alebo úspešná . V
prvom prípade CA Travelnet okamžite kontaktuje klienta a dohodne s ním
možnosť adekvátnej náhrady ponukou zájazdu obdobného charakteru a
dohodne s ním ďalší postup.
- Pri vyhľadanom zájazde nie je uvedené o ktorú CK sa jedná. Celý
systém pracuje ako rezervačný. CK si vyhradzuje právo po objednávke na
opravu prípadných nepresností, ktoré môžu vzniknúť pri ručnom
prepisovaní zájazdu do databázy serveru. Zájazdy si u nás objednávate
za tú istú cenu a za tých istých podmienok ako v danej CK!
- V prípade úspešnej rezervácie CA
pošle klientovi podľa predchádzajúcej dohody cestovnú zmluvu e-mailom,
poštou, faxom, alebo kuriérom a to na náklady CA. Spolu s cestovnou
zmluvou dostane klient všetky potrebné pokyny, podľa ktorých uhradí
zájazd - buď e-mailom, bankovým prevodom, alebo priamym vkladom na účet
CA Travelnet, pričom musí dodržať dohodnuté záväzné termíny na platbu
zálohy a doplatku. CA nie je zodpovedná za následky spôsobené
oneskorním platby zo strany klienta.
- V prípade, ak si klient objedná zájazd viac než jeden kalendárny mesiac
pred nástupom na zájazd, môže jeho cenu zaplatiť naraz, alebo si môže
vybrať spôsob, pri ktorom zaplatí 50% z jeho plnej ceny a zvyšných 50%
je klient povinný doplatiť najneskôr 30 dní pred nástupom na zájazd.
Cestovná zmluva sa stáva záväznou a platnou v okamihu zaplatenia zálohy.
- Toto ustanovenie sa netýka zájazdov typu "last minute" a zájazdov
objednaných menej ako 30 dní pred uskutočnením zájazdu. V týchto
prípadoch je klient povinný zaplatiť cenu zájazdu jednou platbou v
plnej výške, na účet CA Travelnet. V prípade, že hrozí oneskorenie
platby, je CA oprávnená požiadať klienta, aby platbu previedol priamo
na účet príslušnej cestovnej kancelárie a hneď poslal potvrdenie o
zaplatení na naše mailovú adresu janas@travelnet.sk , alebo
milanr@travelnet.sk . CA Travelnet nevystavuje žiadny doklad o
zaplatení. Klient si preto ako dokad o platbe ponechá výpis z účtu,
prípadne doklad o zaplatení, vydaný bankou.
- Poplatky za platbu v SR sa hradia takto:
-
poplatok za platbu zálohy, alebo doplatku klienta na účet CA hradí klient
-
poplatky za platbu zálohy alebo doplatku z účtu CA na účet CK hradí CA
-
poplatky za prípadné doplatky znáša tá strana, ktorá doplatok zapríčinila
-
poplatky za vracanie preplatku klientovi znáša CA, bez ohľadu na príčinu
-
poplatky za platby zo zahraničia a do zahraničia hradí vždy klient
- Zájazdy na vyžiadanie
Pri niektorých zájazdoch je potrebné vyžiadať zájazd najprv u
tamojšieho partnera CK. V takomto prípade je CA oprávnená požadovať
podľa podmienok v danej CK zálohu až 100% ešte pred rezerváciou
zájazdu, ktorá je hneď pri úspešnej rezervácii záväzná a vzťahujú sa na
ňu storno podmienky danej CK. V prípade neúspešnej rezervácie sa záloha
vždy vracia v plnej výške, pokiaľ si klient nevyberie iný zájazd.
- Cestovné doklady Potrebné doklady -
vouchery, letenky a pod. obdrží klient od CA, alebo príslušnej CK.
Závisí to od termínu a od krajiny ktorú chce klient navštíviť. Pokyny
na cestu sú spravidla posielané cca 10 dní pred odchodom na zájazd.
Letenky a vouchery sa odovzdávajú priamo na letisku.
- Storno podmienky
Zákazník má právo stornovať objednaný zájazd nasledovne:
- až do okamihu zloženia zálohy alebo podpisu zmluvy bez storno poplatkov
- neskôr už podľa storno podmienok príslušnej CK
- Odmietnutnie klienta
CA si vyhradzuje právo odmietnuť klienta v nasledujúcich prípadoch:
- klient posiela opakovane neúplné alebo úmyselne nesprávne vyplnené objednávky
- posiela objednávky s vedomím, že si zájazd v skutočnosti neobjedná
- zákazník vo viac ako dvoch prípadoch nezaplatí zálohu alebo celú sumu po potvrdení rezervácie
- viac ako dva krát nepošle podpísanú cestovnú zmluvu
- Upozornenie
Zákazník poskytnutím svojich osobných údajov a odoslaním objednávky
dáva súhlas so spracovaním a uchovaním svojich osobných údajov
prevádzkovateľom serveru. Akákoľvek manipulácia s osobnými údajmi je
vykonávaná v súlade s právnymi predpismi a so zákonom o ochrane
osobných údajov.